Інформатика


ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
групи 11, 12

№ п/п
К-ть год
Назва теми
Тема уроку
1
10
1. Текстовий процесор
Створення нумерованих і маркірованих списків.
2
Графічні зображення в текстових документах.
3
Таблиці в текстових документах.
4
Практична робота №1

«Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах»
5
Шаблони документів і робота з ними.
6
Перегляд документа. Стилі та їх використання.
7
Практична робота №2

«Використання стилів і шаблонів документів»
8
Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Друкування документа. Налагодження середовища користувача текстового процесора.
9
Практична робота №3

«Автоматичне створення змісту документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів»
10
Урок узагальнення та систематизації знань.
11
6
2. Служби Інтернету
Принципи функціонування електронної пошти
12
Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс.
13
Практична робота №4

«Електронне листування через веб-інтерфейс»
14
Поняття миттєвого повідомлення, принципи функціонування служб миттєвих повідомлень.

Практична робота №5

«Обмін миттєвими повідомленнями»
15
Поняття форуму та чату. Етикет електронного листування та інтерактивного спілкування.
16
Урок узагальнення та систематизації знань.
17
19
3. Комп’ютерні презентації
Мультимедійні дані та робота з ними.
18
Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних.
19
Створення кліпів. Налагодження часових параметрів аудіо та відео ряду. Відео ефекти та відео переходи. Титри.
20
Створення кліпів. Налагодження часових параметрів аудіо та відео ряду. Відео ефекти та відео переходи. Титри.
21
Практична робота №6

«Створення відео кліпу»
22
Комп’ютерні презентації їх призначення та класифікація.
23
Створення презентації. Відкриття та збереження презентації в різних форматах.
24
Створення презентації. Відкриття та збереження презентації в різних форматах.
25
Дизайн та стильове оформлення презентацій.
26
Робота з текстовими написами та графічними зображеннями.
27
Анімаційні ефекти. Зміна слайдів.
28
Додавання відео кліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
29
Додавання відео кліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
30
Практична робота №7

«Розробка слайдової презентації»
31
Практична робота №8

«Анімація в слайдових презентаціях»
32
Середовище для спільної роботи з онлайн документами.
33
Спільна робота з онлайновими документами.
34
Практична робота №9

«Розроблення колективного проекту»
35
Урок узагальнення та систематизації знань.
36
1

Підсумковий урок

групи 21, 22


№ п/п
К-ть год
Назва теми
Тема уроку
1
11
4. Моделювання. Основи алгоритмізації.
Середовище для спільної роботи з онлайн документами.
2
Спільна робота з онлайновими документами.
3
Практична робота №9

«Розроблення колективного проекту»
4
Поняття об’єкта і моделі. Типи моделей. Моделювання об’єктів.
5
Практична робота №10

«Побудова інформаційної моделі»
6
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів.
7
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження,повторення. Конструювання алгоритмів.
8
Основні етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера.
9
Практична робота №11

«Створення та виконання алгоритмів»
10
Поняття про мови програмування.
11
Урок узагальнення та систематизації знань.
12
13
5.Системи опрацювання табличних даних.
Поняття електронної таблиці.

Запуск на виконання табличного процесора, відкриття і збереження документа. Огляд інтерфейсу.
13
Введення, копіювання, переміщення, вилучення даних. Авто заповнення. Типи даних і формати їх подання.
14
Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул.
15
Практична робота №12

«Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
16
Практична робота №13

«Використання формул в електронних таблицях»
17
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграм.
18
Практична робота №14

«Побудова діаграм»
19
Призначення й використання основних математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесора.
20
Сортування й фільтрація даних у таблицях.
21
Умовне форматування.
22
Практична робота №15

«Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»
23
Практична робота №16

«Сортування та фільтрація даних»
24
Урок узагальнення та систематизації знань.
25
8
6. Бази даних. Системи управління базами даних.
Поняття, призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі СУБД. Інтерфейс для введення і відображення даних в БД.
26
Створення в базі даних таблиць. Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів.
27
Зв’язки між таблицями в базі даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів. Поняття цілісності даних.
28
Поняття запиту до реляційної бази даних. Автоматизоване створення запитів.
29
Практична робота №17

«Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних»
30
Практична робота №18

«Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями»
31
Практична робота №19

«Створення запитів у базі даних»
32
Урок узагальнення та систематизації знань.
33
7
7. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету.
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.
34
Поняття про системи керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Автоматизоване розроблення веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом
35
Етапи створення веб-сайтів. Основи веб-дизайну.
36
Огляд сервісів Веб 2.0. автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Веб-спільноти. Вікі технології.
37
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.
38
Практична робота №20

«Автоматизоване створення веб-сайту»
39
Урок узагальнення та систематизації знань.
40
1

Підсумковий урок.

ПРАКТИЧНІ РОБОТИ:

Практична робота №1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах»

Практична робота №2 «Використання стилів і шаблонів документів»

Практична робота №3 «Автоматичне створення змісту документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів»

Практична робота №4 «Електронне листування через веб-інтерфейс»

Практична робота №5 «Обмін миттєвими повідомленнями»

Практична робота №6 «Створення відео кліпу»

Практична робота №7 «Розробка слайдової презентації»

Практична робота №8 «Анімація в слайдових презентаціях»

Практична робота №9 «Розроблення колективного проекту»

Практична робота №10 «Побудова інформаційної моделі»

Практична робота №11 «Створення та виконання алгоритмів»

Практична робота №12 «Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

Практична робота №13 «Використання формул в електронних таблицях»

Практична робота №14 «Побудова діаграм»

Практична робота №15 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»

Практична робота №16 «Сортування та фільтрація даних»

Практична робота №17 «Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних»

Практична робота №18 «Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями»

Практична робота №19 «Створення запитів у базі даних»

Практична робота №20 «Автоматизоване створення веб-сайту»

МАТЕРІАЛИ НА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ:

1. Текстовий процесор
2. Служби Інтернету
3. Комп'ютерні презентації
4. Моделювання. Основи алгоритмізації
5. Основи опрацювання табличних даних
6. Бази даних. Системи управління базами даних
7.Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету

ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДО УРОКІВ:

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

група 11, 12
урок 1: конспект, повторити тему "Комп'ютерна графіка" за 9 клас ( Microsoft PowerPoint)
урок 9: підготовка до підсумкового уроку
Контрольні питання до тематичного заліку з теми «Текстовий процесор Word»
урок 15: підготовка до підсумкового уроку
група 21, 22
урок 6: Записати алгоритм обчислення значення виразу у вигляді блок-схем y=-2x-3
урок 8: Записати алгоритм обчислення площі трикутника за формулою Герона у вигляді блок-схем.
урок 10: підготовка до підсумкового уроку
Контрольні питання до тематичного заліку з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації»

Немає коментарів:

Дописати коментар