ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
групи 11, 12
№
п/п
|
К-ть
год
|
Назва
теми
|
Тема уроку
|
1
|
10
|
1. Текстовий процесор
|
Створення нумерованих і
маркірованих списків.
|
2
|
Графічні зображення в текстових
документах.
|
||
3
|
Таблиці в текстових документах.
|
||
4
|
Практична робота №1
«Робота з таблицями і
зображеннями у текстових документах»
|
||
5
|
Шаблони документів і робота з
ними.
|
||
6
|
Перегляд документа. Стилі та їх
використання.
|
||
7
|
Практична робота №2
«Використання стилів і шаблонів
документів»
|
||
8
|
Налагодження параметрів сторінок.
Створення колонтитулів. Друкування документа. Налагодження середовища
користувача текстового процесора.
|
||
9
|
Практична робота №3
«Автоматичне створення змісту
документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів»
|
||
10
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
11
|
6
|
2. Служби Інтернету
|
Принципи функціонування
електронної пошти
|
12
|
Робота з електронною поштою через
веб-інтерфейс.
|
||
13
|
Практична робота №4
«Електронне листування через
веб-інтерфейс»
|
||
14
|
Поняття миттєвого повідомлення,
принципи функціонування служб миттєвих повідомлень.
Практична робота №5
«Обмін миттєвими повідомленнями»
|
||
15
|
Поняття форуму та чату. Етикет
електронного листування та інтерактивного спілкування.
|
||
16
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
17
|
19
|
3. Комп’ютерні презентації
|
Мультимедійні дані та робота з
ними.
|
18
|
Програмне забезпечення для
обробки мультимедійних даних.
|
||
19
|
Створення кліпів. Налагодження
часових параметрів аудіо та відео ряду. Відео ефекти та відео переходи. Титри.
|
||
20
|
Створення кліпів. Налагодження
часових параметрів аудіо та відео ряду. Відео ефекти та відео переходи. Титри.
|
||
21
|
Практична робота №6
«Створення відео кліпу»
|
||
22
|
Комп’ютерні презентації їх
призначення та класифікація.
|
||
23
|
Створення презентації. Відкриття
та збереження презентації в різних форматах.
|
||
24
|
Створення презентації. Відкриття
та збереження презентації в різних форматах.
|
||
25
|
Дизайн та стильове оформлення
презентацій.
|
||
26
|
Робота з текстовими написами та
графічними зображеннями.
|
||
27
|
Анімаційні ефекти. Зміна слайдів.
|
||
28
|
Додавання відео кліпів, звукових
ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
|
||
29
|
Додавання відео кліпів, звукових
ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
|
||
30
|
Практична робота №7
«Розробка слайдової презентації»
|
||
31
|
Практична робота №8
«Анімація в слайдових
презентаціях»
|
||
32
|
Середовище для спільної роботи з
онлайн документами.
|
||
33
|
Спільна робота з онлайновими
документами.
|
||
34
|
Практична робота №9
«Розроблення колективного проекту»
|
||
35
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
36
|
1
|
Підсумковий урок
|
групи 21, 22
№
п/п
|
К-ть
год
|
Назва
теми
|
Тема уроку
|
1
|
11
|
4. Моделювання. Основи алгоритмізації.
|
Середовище для спільної роботи з
онлайн документами.
|
2
|
Спільна робота з онлайновими
документами.
|
||
3
|
Практична робота №9
«Розроблення колективного проекту»
|
||
4
|
Поняття об’єкта і моделі. Типи
моделей. Моделювання об’єктів.
|
||
5
|
Практична робота №10
«Побудова інформаційної моделі»
|
||
6
|
Поняття алгоритму. Властивості
алгоритмів. Форми подання алгоритмів.
|
||
7
|
Базові структури алгоритмів:
слідування, розгалуження,повторення. Конструювання алгоритмів.
|
||
8
|
Основні етапи розв’язування задач
за допомогою комп’ютера.
|
||
9
|
Практична робота №11
«Створення та виконання
алгоритмів»
|
||
10
|
Поняття про мови програмування.
|
||
11
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
12
|
13
|
5.Системи опрацювання табличних даних.
|
Поняття електронної таблиці.
Запуск на виконання табличного
процесора, відкриття і збереження документа. Огляд інтерфейсу.
|
13
|
Введення, копіювання,
переміщення, вилучення даних. Авто заповнення. Типи даних і формати їх
подання.
|
||
14
|
Використання формул. Абсолютні,
відносні та мішані посилання на комірки і діапазони комірок. Посилання на
комірки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул.
|
||
15
|
Практична робота №12
«Уведення даних і форматування
таблиць у середовищі табличного процесора»
|
||
16
|
Практична робота №13
«Використання формул в
електронних таблицях»
|
||
17
|
Створення та настроювання
діаграм, вибір типу діаграм.
|
||
18
|
Практична робота №14
«Побудова діаграм»
|
||
19
|
Призначення й використання
основних математичних, статистичних і логічних функцій табличного процесора.
|
||
20
|
Сортування й фільтрація даних у
таблицях.
|
||
21
|
Умовне форматування.
|
||
22
|
Практична робота №15
«Аналіз даних за допомогою
функцій табличного процесора»
|
||
23
|
Практична робота №16
«Сортування та фільтрація даних»
|
||
24
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
25
|
8
|
6. Бази даних. Системи управління базами даних.
|
Поняття, призначення,
класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з
базами даних у середовищі СУБД. Інтерфейс для введення і відображення даних в
БД.
|
26
|
Створення в базі даних таблиць.
Визначення властивостей полів. Надання значень властивостям полів.
|
||
27
|
Зв’язки між таблицями в базі
даних, їхні різновиди. Вибір типу зв’язку. Створення зв’язків різних типів.
Поняття цілісності даних.
|
||
28
|
Поняття запиту до реляційної бази
даних. Автоматизоване створення запитів.
|
||
29
|
Практична робота №17
«Робота з готовою базою даних.
Введення та отримання даних»
|
||
30
|
Практична робота №18
«Створення бази даних з кількома
зв’язаними таблицями»
|
||
31
|
Практична робота №19
«Створення запитів у базі даних»
|
||
32
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
33
|
7
|
7. Автоматизоване створення й публікація
веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету.
|
Структура веб-сайтів, різновиди
веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок.
|
34
|
Поняття про системи керування
вмістом сайту. Поняття хостингу. Автоматизоване розроблення веб-сайтів,
редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом
|
||
35
|
Етапи створення веб-сайтів.
Основи веб-дизайну.
|
||
36
|
Огляд сервісів Веб 2.0.
автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення.
Веб-спільноти. Вікі технології.
|
||
37
|
Поняття блогу, різновиди блогів.
Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.
|
||
38
|
Практична робота №20
«Автоматизоване створення
веб-сайту»
|
||
39
|
Урок узагальнення та
систематизації знань.
|
||
40
|
1
|
Підсумковий урок.
|
ПРАКТИЧНІ РОБОТИ:
Практична робота №1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах»
Практична робота №2 «Використання стилів і шаблонів документів»
Практична робота №3 «Автоматичне створення змісту документа. Налагодження параметрів сторінок. Створення колонтитулів»
Практична робота №4 «Електронне листування через веб-інтерфейс»
Практична робота №5 «Обмін миттєвими повідомленнями»
Практична робота №6 «Створення відео кліпу»
Практична робота №7 «Розробка слайдової презентації»
Практична робота №8 «Анімація в слайдових презентаціях»
Практична робота №9 «Розроблення колективного проекту»
Практична робота №10 «Побудова інформаційної моделі»
Практична робота №11 «Створення та виконання алгоритмів»
Практична робота №12 «Уведення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
Практична робота №13 «Використання формул в електронних таблицях»
Практична робота №14 «Побудова діаграм»
Практична робота №15 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»
Практична робота №16 «Сортування та фільтрація даних»
Практична робота №17 «Робота з готовою базою даних. Введення та отримання даних»
Практична робота №18 «Створення бази даних з кількома зв’язаними таблицями»
Практична робота №19 «Створення запитів у базі даних»
Практична робота №20 «Автоматизоване створення веб-сайту»
МАТЕРІАЛИ НА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ:
1. Текстовий процесор
2. Служби Інтернету
3. Комп'ютерні презентації
4. Моделювання. Основи алгоритмізації
5. Основи опрацювання табличних даних
6. Бази даних. Системи управління базами даних
7.Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету
ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДО УРОКІВ:
ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:
група 11, 12
урок 1: конспект, повторити тему "Комп'ютерна графіка" за 9 клас ( Microsoft PowerPoint)
урок 9: підготовка до підсумкового уроку
Контрольні питання до тематичного заліку з теми «Текстовий процесор Word»
група 21, 22
урок 6: Записати алгоритм обчислення значення виразу у вигляді блок-схем y=-2x-3
урок 8: Записати алгоритм обчислення площі трикутника за формулою Герона у вигляді блок-схем.
урок 10: підготовка до підсумкового уроку
Контрольні питання до тематичного заліку з теми «Моделювання. Основи алгоритмізації»
Немає коментарів:
Дописати коментар